Returnarea mărfii este posibilă în cazul în care clientul a depistat în momentul predării coletului de către curier că marfa nu coincide cu ceea ce clientul a solicitat, doar în cazul în care nu a preluat marfa. În alte cazuri conform legislației în viguare inclusiv a Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția consumatorului.
Pentru întrebări legate de restituirea mărfii vă adresați la Serviciul Suport Clienți.
Informativ: Anexa la Legea privind protecţia consumatorilor nr. 105-XV din 13.03.2003
Lista produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar:
1. Articole de bijuterie (articole din metale preţioase, cu pietre scumpe, din metale preţioase şi montate cu pietre semipreţioase şi sintetice, pietre preţioase şlefuite).
2. Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).
3. Articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice şi alte articole destinate îngrijirii corpului).
4. Articole de parfumerie şi cosmetică.